Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Louise - 18 oktober 2010 10:50

Min gamla ortoped skall komma fick jag höra av sköterskan.

Börjar bli lite rädd nu. Jag blir värkligen rädd när jag skall träffa honom.

Jag har fått ta otroligt mycket skit av honom och har jag inte med mig någon blir de alltid så,..

Fy gillar inte detta att bara ligga och vänta tills han kommer. Och varför kommer han inte in, han va här för en halvtimme sedan och gick i korridoren. Kom in bara så jag får de över stökat!!

Annars inget nytt. Den nya medicinen har jag fortfarande ingen efftekt av ännu.. När fan ska den komma då?!


Men nu skall jag ifråga sätta varför de inte öppnade upp hela vägen och tittade vid övrestagfästet. Jag har haft jätte problem sedan ett år tillbaka med domningar i armarna och de känns som bröstkorgen ska explodera.

Men han tog väl inte till sig de som allt annat.

Och efter att de ställde om ryggen så blev de ännu värre. Så de är de som är värst nu.

Har så jävla ont!!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards