Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Louise - 9 oktober 2010 19:34

 Här är mitt tillfälliga hem =(



Alla droger som häll mig någorlunda smärtfri

  

  

Om inte annat ganska borta ;)


 

Tack o lov behövde de inte öppna upp hela vägen. Så såret blev inte så långt. Man jag gillar inte att de satte agraffer som de kallas de där häfft klamrarna. De blir inte lika fina ärr av de. Men de ansåg väl att jag hade öppnats upp så många gånger innan så vad gör de med ett fult ärr.



 

Säger bara till alla som kan LÄMNA BLOD annars hade inte jag levt idag. Jag har nuom bytt mitt blod flera gånger om efter alla operationer.  


  

    Här är den jä..a CVK som gav mig blodförgiftningen!!!!


  

Första turem uppe i rullstol och ska självklart ut och röka. Och vad snygg jag är dess utom ;)


   

Sitter och halvsover med cigg i ena handenen och kaffet i andra :s Ser inte så stabilt ut =) Men ut ska man!!  


Min nya Cvk som jag hoppas bli av med nu i dagarna, Och den har ännu inte skapat några problem. Jag är så otroligt svår stucken därför får jag alltid cvk inatt för att de både skall kunna ta blodprover och de dropp


Min nya rygg!! Man kan se hur de har fäst stagen ner i bäckent , så nu har jag ingen rörlighet alls kvar i ländryggen. Och jag tror de är vad är som behövt göras för länge sedan. För ryggen har alltid rört sig på ett ända ställe och de skapar en otrolig smärta och förslitning. Så jag hoppas detta ska bli bättre.


Sedan måste nalle brumm få visa upp sig lite. De har blivigt en sak mamma gör. För varje gång jag ligger inne så får jag en ny nalle =) Så jag har väldigt många nallar stora som små. Denna gången blev de en stor. Vet inte om de va för stt de va ett stort ingrepp jag skulle göra. Men de är alltid något hon kommer med vid första besöket de är en nalle. Och just denna nalle har fått va min gråt nalle många gånger denna tiden. Speciellt när jag tänker på Oskar och hem längtan. Så han har fått många duschar =)







     

Av Louise - 9 oktober 2010 15:07

Fy vad ont de gör på magen. De har nog öppnat upp ca: 8 cm men ändå.... Fy vad de stramar och gör ont. Ryggen känns ju inte i jämnförälse mog detta. Då hade jag visserligenen massa smärtstillande. Men ändå, de stramar....


Har just haft besök av Två underbara vänner med sina vovvar. Så de va så skönt att pussa på lite vovvar, saknar ju min lille pojk så.

Men snart kommer jag väl hem för hoppningsvis och då kan jag pussa på han hur mycket som helst.

Nu kom mamma och min bror!!!

Så ha de bra allihop!!



Ovido - Quiz & Flashcards