Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Louise - 8 oktober 2010 20:31

Klockan 9.30 pkte jag ner till operation. De va smärtläkanr som både sövdemig och opererade mig. Så de va skönt när de inte va massa olika människor inne på operationssalen som de brukar vara. De sövde ner mig fort för jag får så otroligt ont i ryggen av att ligga på de hårda opborden. Ingreppet är ju enkelt och tar bara 30-40 minuter. Så de är skönt för jag slipper få så ont i ryggen efter åt.

Jag va redan uppe på avdelningen igen kl 15 tror jag de va. Sedan har jag sovit fram och tillbaka, men jag smakar fortfarande narkosgas och de är vidrigt.

Så nu har jag ett nytt så på magen också som självklart känns väldigt mycket, i varje rörelse. ONT!!!!

Men nu ska jag slöa framför en film och halvsova lite. Tror jag de blir.

Ovido - Quiz & Flashcards