Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Louise - 16 oktober 2010 21:11

Vänskap är bland de bästa som finns!! Utan den hade jag inte kommit långt i allt detta kämpande.

Utan mina vänner hade jag inte varit människa. Jag hade inte sett anledning till allt lidande jag står ut med varje dag.

Jag kan känna mig väldigt ensam ibland i allt detta, men jag vet ju att jag har mina vänner. Men ibland kan de negativa bryta igenom och jag känner total ensamhet och detta är när jag har som mäst ont och ligger ensam i sängen och kan inte röra mig för de gör så jävla ont. Då blir allt så påtaglit om hur de kunde bli om jag inte hade mina vänner.

Jag tror jag hade blivit liggande heladagarna och bara kännt all smärta.

Men tack vare mina vänner som står ut med att vara med mig, för ibland går de lite långsamt eller jag kan inte delta i allt. Men de finns ändå kvar fast jag inte fixar allt, eller ibland får de höra mycket prat om hur ont jag har.

Jag försöker hålla igen så mycket de går men ibland väller de över, tyvärr är de oftast en och samma person som alltid får ta de. Och hon finns ändå vid min sida i vått och torrt. Tack!!!!


Dagen i dag har varit otrolig på många vis.

Min syster och hennes familj va här idag och vi har inte setts på jätte länge. De va här i flera timmar. De hade packat med fika och jag fick massa fina presenter. Men de finaste va breven barnen hade skrivit. De va så personligt och de skrev från hjärtat och så va de kort på dom =) Så underbart!!


Sedan va Emmelie och Kristoffer förbi en snabbis tyvärr samtidigt med min syster så vi fick inte pratat så mycket, men jag vi lördags godis och cola =) Tack ni är så underbara, och förlåt att de inte fanns tid till att prata.


Men för en liten stund sedan ringde jag min underbara Maria för komiparna där hemma skulle ut och festa ikväll. Jag ville självklart ringa och säga hej till alla. Men fy va de va jobbigt när vi lagt på... Allt bara brast...

Hemlängtan bara vällde över mig och tårarna bara rann... Jag saknar alla och hade så gärna varit med.

Men fy vad jag vill hem och jag får inte tårarna att sluta rinna.......

Vänskap är något heligt!!


Och min underbara ängla vän Erika saknar jag något fruktansvärt. Behöver dig nu mer än någonsin. Älskar och saknar dig så!

Tänk att man kan sakna någon så mycket att man inte vet vart man ska bli av?! Och speciellt när man har de som svårast. Behöver dig...

Du vila nu i vår ängla himmel, men kommer aldrig lämna våra hjärtan för där har du lämnat djupa avtryck <3

<3 Mitt hjärta är Ditt hjärta <3

Ovido - Quiz & Flashcards