Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Louise - 17 oktober 2010 15:53


Spanar ut genom Sahalgrenskas fönster


  


"Nu tar vi kopplet och går för att vara här vill vi inte va"


 


Min lille kille <3


   


Hårt arbete på sahlgrenska!!! 

Av Louise - 17 oktober 2010 10:04

Helt otroligt!! Vad ska jag upp och göra kl. 7,30 på en söndag. Jag hade alla förutsättningar för en god sov morgon, ensam på salen, somnade kl 04 och behövde bara få sova!! Hallå! Varför?

Men allt hänger på vilken personal som jobbar och idag va de en som ja vad ska man säga ogillar mig eller nått åt de hållet. Så de är ju klart hon tycker väl inte att jag behöver sova lite extra.

Morgonen innan fick jag en underbar sovmorgon till kl. 10,30 och då hade de varit kaos på rummet under natten och fyra patienter på salen. Men jag lyckades sova där på morgonen trotts allt ljud.


Idag är en stor dag!! Min lilla Oskar kommer hit och hälsar på, han skall även få lite skönhetsvård så som klo klippning =)

Han har ju inga problem med något så sitter ju bara stilla och tittar med sina vackra bruna ögon. Han är för go min lill kille!!!


  

Ovido - Quiz & Flashcards