Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Louise - 3 oktober 2010 19:38

De är mycket som kommer tillbaka nu. Jag har ju varit sjukt borta i huvudet av både mediciner och feber.

Fik¨ck reda på att jag haft två hjärtstopp när jag låg på intensiven, och de fick tankarna att fara runt. hjärtstopp och blodförgiftning kanske betyder något...

Skall man vara här eller inte???

Man kan få många konstiga funderingar när man bara ligger såhär och ingenting gör.

Men fatta jag har varit död........

Ibland blir de bara för mycket för hjärnan.

Av Louise - 3 oktober 2010 11:58

Ja då han man klarat första dagliga morgon rundan runt sahlgrenska. De va frörsta gången jag klarat de under denna visstelse på su. Hm.... Känna sig slolt, eller rastlös??

Idag kommer mor och far. Önskar så att jag va så pigg att jag orkat att Oskar kunder förlja med. Men snart så får jag träffa min bebis <3


N nu ska jag nog lägga mig och titta på film som jag somnade ifrån igår kväll. Så ett nytt försök =)

Ovido - Quiz & Flashcards