Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Louise - 8 augusti 2011 19:44

De är så ofta som tankarna vandrar iväg. Och tyvärr är de ju inte alltid åt de positiva hållet.

Jag kan ibland för minsta lilla bli irriterad eller tar åt mig av allt och vrider och vänder på de så de blir negativt.

Tankarna kan ibland vandra iväg och jag undrar vad jag gjort för fel? varför fråga dom aldrig mig? Vad har jag nu gjort....

Hm.. Varför skall man plåga sig själv så? Men de är jag expert på. Kan de ha att göra med att de är så mycket motgångar helatiden eller är de dålig självkänsla? Jag vet inte, men jag har alltid haft de så.

Om jag nu får en komplimang så skulle jag kunna vrida på de till något negativt på ett ögonblick. Undrar ibland varför inte folk bara är ärliga och säger att vi är trött på dig? 

Men de är dom där få dagarna på året som drar ner en. När de mesta känns sådär och man önskar att morgondagen vore här.

Fasen man kan inte bara tänka på allt negativt för man blir ju knäpp!!!

Fy för att ha dessa dagar jämt. Jag är så glad och tacksam för de jag har. Sedan kanske kroppen kunde bytas ut men de blir ju svårt har jag hört.

Kanske ska försöka sätta upp mig i någon bytes kö på någon av alla bytesgruppen på facebook =)

Bytes: Trött sliten kropp bytes mot ung frisk och slank!!! Bytes omgående!

Undra om någon skulle nappa ;)

Nä jag får vara glad för dom friska delarna på kroppen, de kunde ju varit värre =)

De blev lite gnäll idag med, men man ska sluta med ett leende =D

Ovido - Quiz & Flashcards