Alla inlägg den 28 april 2011

Av Louise - 28 april 2011 08:47

Denna dagen börjar med solsken. De har regnat i natt och de va behövligt. Men tyvärr inte tillräckligt ser jag för mina ute blommor har inte rest sig.

Idag skall jag inte göra mycket hoppas jag. Eller jag kanske måste till akuten med min tumme.

Jag blev ju katt biten häromdagen. Igår var jag på vårdcentralen och fick antibiotika och läkaren där ville att jag skulle vidare till akuten idag om de va så att jag fortfarande inte kunde röra i sista tum leden. Och tyvärr kan jag inte de. Men jag tänker så att de är svullnad och infektionen som gör att de inte går. Svullnaden har idag spridit sig till pekfingret också men jag hoppas att den går ner nu på förmiddagen annars får jag väl åka dit.

Men läkaren på vårdcentralen pratade om att de kanske måste öppna upp tummen och någon operation orkar jag inte med nu. Fan nu får de räcka!!! Så nä jag har bestämt mig för att själv läka =)

De värsta är att de inte är någon av mina egna katter. Dom har man ju koll på och de går ju bara inne och äter inte en massa skit ute. Men men nu har de hänt och jag kan inte göra så mycket åt de nu. Tråkiga är bara att man fan inte kan vädra nu utan att de springer in massa katter i lägenheten. FY!!!

Nu skall jag dricka kaffe och njuta av solen en stund =)

Ha en underbar dag!!

Ovido - Quiz & Flashcards