Alla inlägg den 18 april 2011

Av Louise - 18 april 2011 15:53

Och va fan hjälpte de!!!!

Imorgon ryker slangen och den sätter man´inte in i min sönder opererade rygg i första taget. Jag försökte förklara för honom hur jävla illa de är. Men fick inte fram så mycket. Tårarna bara sprutade. Men tillslut fick jag förklarat att jag inte klarar detta mer.

Jag fick svaret att han inte kan göra så mycket just nu, utan jag skulle ta en Ipren och så skall vi fortsätta i morgon när vi skall träffas. Och om jag inte står ut skall jag åka in akut till Akuten på Alingsås lasarette. Men där vet jag att dom inte gör något. De säger alltid bara att jag går på smärt mottagningen på sahlgrenska och dom sköter om smärt lindringen. Så varför ska jag dit. Om jag skall åka in skall jag ju till sahlgrenska.

Man blir bara runt slussad överallt.

Hur tror dom att man skall orka. Och undra hur dom själva hade hanterat de om de va dom som hade denna smärta.

Ja ja de är väl bara att ligga här och hoppas på att jag står ut tills imorgon. Men hur jag skall klara av dagen där vet jag inte.

Ovido - Quiz & Flashcards