Alla inlägg den 24 april 2011

Av Louise - 24 april 2011 09:25

Igår va jag på födelsedagsfest hos Linda som fyllde 25 år. Jag fick lägga mig på dagen och vila för att orka med att åka bort.

När jag fick inbjudan bestämde jag mig för att gå så länge jag orkade och de höll jag.

Jag hade fruktansvärt ont men man måste ibland också se till hur man vill må i själen. Om jag alltid skulle lyssna till min kropp hade jag legat hela dagarna men hur fan hade jag mått psykiskt då. Fruktansvärt!!

De är bara att bita ihop och kämpa för de ger så mycket tillbaka av att vara med vänner. Hade jag inte haft dom hade jag inte orkat.

De som är så skönt när de är en nära vän som har fest är att de förstår att jag inte orka med så länge och de är inget konstigt att jag bara stannar en timme. De känns väldigt tråkigt att inte kunna följa med dem ut, men jag planerar att snart vara tillbaka på barnan igen =)


I eftermiddag skall jag försöka ta mig till stugan för första gången i år. De skall bli så skönt. Stugan för mig är avkoppling och lugn. Där kan jag vara mig själv och bara rensa tankarna, se Oskar strosa runt och njuta av solen.

De skall bli 20 grader idag så varmt kommer de att bli. Och extra varmt blir de när man måste ha korsett. Jag skall ha korsetten ett halvår så de är bara att vänja sig =) Man har väl gått med korsett förr =) kanske 1/4 av mitt liv i perioder.

vill önska alla en fortsatt underbar dag och drick mycket vatten och njut av solen =)

Ovido - Quiz & Flashcards