Alla inlägg den 24 september 2010

Av Louise - 24 september 2010 23:53

Ligger här unch funderar€ men jag vet inte på vad.....

Ska man bita ihop ?

Ska man anmäla dom för felbegandling?

Ska jag gå ut ut media?

De finns så mycket hat mot mod. De har behandalat mig ill, familjen men även mina äslaskade vänner och så får man min göra rent jurididkt


Mä nu  har jag betsämt mig efter denns operation kommer jag anmäla dom.

Avdelning, läkare och persochef rubbett.......


Jag fick hörsa senasrt idag av personalschefen att om jag inte håller mig lugn och sansad nu skulle han skriva ut oavsätt vad läkarna säger. Jag skulle få klarara mig själv med all slangar, domnade ben, kateter, en avkapad morfin bump i magen och en smärtlindring som jag har nu som inte som kommer att hålla i längdegden..

Hhahahahahahaha!!!!!!!!!"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men de kanske blir blit bra så vem vet ;)

Fan jag är bara så jävla arg nu...................................

















Av Louise - 24 september 2010 11:09

Om en timma skall jag iväh på en MR som de kallas. Den skall göras för att se om de är någrs skador på tyggmärgen.

Jag har inegn känsel i vänster benet. Men de  börrjar även krypa upp i höger benet, och balansn i överkroppen. Allt detta känna jävligt obehsgligt..... Tänk om jag aldrig kommer kunna stå på benen igen. Jag vet ju att livet inte är slut för de. Men tanken än ändå jobbig.

Jag har alltid tänkt att vem fan vill ha mig.... Ser inte klok ut, sitter i stol och så vidare =)

Men nu ska jag få en spruta stesolid för min kramp. SEdan iväg på MR


Ovido - Quiz & Flashcards