Alla inlägg den 8 september 2010

Av Louise - 8 september 2010 17:46

Fy en heldag på sahlgrenska väntar imorgon.... Inget jag ser framemot, men som måste göras.

Så jag ska ta blodprover, träffa ortoped läkarn, narkos läkarn, sjuksköterska och sjukgymnast. De ska ta EKG, mäta midjan för korsett, jag ska väl vägas antar jag, och de kan man ju hoppa över =) Jag kan ju hitta på en siffra :p

Sedan vet jag inte om de ska röntga mig igen, men jag är nog snart genom synlig snart ändå så jag kanske slipper.

Men allt detta brukar alltid dra ut på tiden så man måste räkna med en hel dag.

Så kl. 06.00 ringer klockan =( Ska vara där 8.30


Idag har jag varit ute och fotat lite. Tony min hundmatsleverantör har varit här med sin hund och vi gick till skogen. De har varit fint väder och kaffe termosen va ju självklart med =)

Älskar att sitta på en stubbe och fundera över allt och inget med en varm kopp kaffe. Och Oskar strosar runt och luktar eller så ligger han brevid mig och gnager på en pinne. De är livet!!!

Tog ett fint kort på min pojk idag som jag måste visa =)  

Tyvärr hann han bade innan jag fick fram kameran, men de är inget ovanligt =)

Ibland undrar man va dom tänker när dom sitter så här.

"Hm.. ska jag lukta på höger eller vänster sida... Mycket svårt beslut!!"

Ovido - Quiz & Flashcards