Alla inlägg den 6 september 2010

Av Louise - 6 september 2010 16:44

Min värk blir bara värre och värre....

De va något som hände i ryggen i fredags och de har inte blivit bättre, utan snarare sämre... Idag har jag knappt kunnat gå eller förflytta mig.

De är ju tur att jag snart ska opereras men just nu vet jag inte hur jag skall klara mig fram tills dess. Men jag måste!!!!

De känns som något stag i ryggen har släppt och ligger och trycker. Eller i vissa rörelser klämmer till nerver.

Men jag har även haft en rolig dag.

På förmiddagen hade jag anställnings intervju för att hitta en ny assistent. Efter operationen behöver jag massa hjälp och de kan även vara bra och ha lite backup ifall någon skulle bli sjuk.

Hon va jätte trevlig och de känns kanon!!! Så skönt när de känns bra från första stund.

Sedan har jag varit hälsat på hos mina vänners föräldrar. Dm har de så mysigt och fint. Och Oskar fick leka med sina vovve kompisar =) Dom är putte små men Oskar är så försiktig så han satt mest och lät dom göra vad dom ville =) Men de är min Oskar de =)


Imorgon skulle jag på hundkurs men de fick jag tyvärr ställa in för jag kan ju inte röra mig.... Fan jag har lovat mig själv att smärtan inte ska sätta stopp för något, men ibland går de inte....

Ovido - Quiz & Flashcards