Alla inlägg den 10 september 2010

Av Louise - 10 september 2010 18:27

Vilka dagar de varit. I två dagar har jag varit på Sahlgrenska nu. Och de tar så fruktansvärt på krafterna.

Nu har jag så ont att jag nästan inte kan röra mig... De kan inte förstå att man inte orkar två hel dagar i rad. Jag ligger i regel en dag efter en heldag på Sahlgrenska, men de fanns ingen möjlighet till de idag.

Jag har nu gjort ultraljud på hjärtat och de sa att allt så bra ut. De känns skönt att veta. Så nu har jag hjärta och hjärna i behåll ;) alltid något.

Sedan fanns de tack o lov ingen tid till att sätta en CVK i dag så jag slapp gå hela helgen med slangar hängandes. Så nu görs de innan operationen på måndag.


Imorgon ska jag börja med descutan dusch. De skall man göra tre gånger innan operation. De är bakteriedödande medel man duschar med.

Så lördag kväll, söndag morgon och söndag kväll är de tvagning ;)

Sedan så ville de att jag skulle göra gips avgjutning kl 8 idag, men de fick jag flytta. Så nu blir de när jag är opererad. De kommer vara väldigt jobbigt för de ska vända och vrida på mig och de kommer att kännas :s fy de gör ont...

Men de måste ju göras.

Detta är min korsett som jag hade efter förra operationen. Och de blir nog något liknande jag får denna gång.

      

De är inget vidare bekvämt, men de är ju ett måste...

Så nu ska jag njuta av friheten några dagar till. För på söndag kl 18 skall jag vara på avdelningen.


Ovido - Quiz & Flashcards