Alla inlägg den 7 september 2010

Av Louise - 7 september 2010 15:58

De är underbart väder och jag har legat inne heladagen!!!! Inte bra!!!

Om en liten stund kommer Linda och Maria och vi ska grilla =) Planen var att gå till skogen, men jag orkar inte.... Så de blev flyttat till min baksida =) Men då går ju lika bra bra de, nästan. De är ju så unerbart att sitta i skogen med en korv på en pinne.

Sedan har rullstolen varit på lagning idag. Och den blev lagad på en timme, och han skulle skicka den med bud direkt men ingen har hört av sig =( Så jag vet inte var den tagit vägen.

Jag måste ha en fungerande rullstol när jag är opererad för jag kan inte använda musklerna. Min stol har drivhjul så jag behöver inte använda kraft. Tack o lov =)


Men nu ska jag vila en liten stund till innan jag ska gå upp =)

Av Louise - 7 september 2010 00:49

Detta är ju inget ny för mig att ligga sömnlös....

Men de är tråkigt och jobbit. För de är pga värken =(

Jag kommer inte ihåg när jag sov en bra natt senast. Vet bara att de va mycket länge sedan.

Jag har ofta fått fråga om att börja med sömntabletter, men nej de har inge verkan. Jag gillar inte att ta medicin och hoppas på att dom hjälper, och de händer ingenting.. Nej jag stoppar inte i ming massa skit i onödan.

Men jag önskar de hjälpte så man fick sova.

Men tyvärr är de som med de mesta läkemedel. De hjälper ett tag och sedan efter ett litet tag märker jag ingent alls. Och de är inget bra. För de gör de svårt att hitta smärtstillande.


Men jag måste på något sätt försöka sova.. Imorgon skulle jag på hundkurs men de fick jag avboka pga jag fått så ont i ryggen.

Jag avskyr att avboka. Man håller vad man lovar. Men ibland går de bara inte. Och nu är de så.

Men jag ska försöka ta mig till skogen med två kompisar och Oskar för att grilla korv =) Så gott!!!

De är inte långt utan de är bara 5 min hemifrån så de måste jag klara av =) Annars blir jag arg på min förbannade rygg. Men de är jag redan :s

Ovido - Quiz & Flashcards