Alla inlägg den 11 september 2010

Av Louise - 11 september 2010 23:09

De är snart dax. Imorgon vid denna tiden så är de bara en timme kvar tills jag ska börja fasta. Ingen mat och dryck!!! De är så jobbit att inte få dricka. Och sedan blir allt mycke värre bara för att man inte får. Men så är de med allt man inte ska göra.


Skulle gått ut på krogen idag med kompisar, men kroppen strejkar. Har så fruktansvärt ont att jag inte kan göra något. Och jag HATAR de!!!! Jag ville med ut ikväll. De är lång tid tills jag orkar efter operationen.

I dessa lägen blir jag så less på mitt liv och sitvation... Jag kan inte styra min kropp, för smärtan är så intensiv. Jag försöker på alla sätt tänka på annat, men de är svårt.

Jag vet ju att de blir fler gånger, men de är ändå inte kul =(

Fy vad jag tycker synd om mig själv helt plötsligt. De är inte jag!!

Jag ska inte tycka synd om mig själv, eller jag tillåter mig själv inte att tycka synd om mig själv.

Men de får man ju ibland göra, för de kan kännas bättre efteråt. Bara de inte blir för mycket.

Jag har sagt de att den dagen jag blir bitter!!! Säg till mig då!!! För de är de värsta jag vet!!!!

Vad hjälper de?? Ingeting!!


Oj glömt att säga att jag gjort stora framsteg idag. Jag har köpt nikotin plåster =) Så jag funderar på om jag ska passa på att sluta röka nu när jag ändå inte kommer kunna röka på ett par dagar. Men de är bara ett kanske!!! För de är ju himla gott. Och jag har lite annat att kämpa med nu ett tag fram över. MASSA SMÄRTA!!! Så vi får se, kan inte lova något =)


( Jag vet att stavningen kan va lite kass ibland, men de får ni ta! )

Av Louise - 11 september 2010 18:30

Låg inatt och inte kunde sova som vanligt. Så började jag fundera på hur operationen skulle gå till. Och jag sökte på You Tube. Och de skulle jag aldrig gjort... FY!!!! Ingen vacker syn att se hur da tar i när de skruvar fast stagen =(

Väldigt vidrigt!!!!

Men men de är ju bara att göra de. Måste ju....

Nu har jag gjort första duschen inför operationen så nu återstår de två till. Nu börjar de kännas. Nervöst böjar de bli.

Men något bra är att jag provade min gamla korsett och den passade, så jag slipper göra avgjutning!!! HURRA!!! Slippa den smärtan efter.


Jag har tagit kort på mina gamla stag som jag haft. de är två uppsättningar. Men de stagen som gick av fick jag aldrig efter åt.

    

    

Röntgenplåtar efter "någon" operation. Har inte riktigt koll på vilken.

Så här såg min rygg ut innan min första operation.

  

Bilden är väldigt suddig, så de är markerat med bläck vart ryggraden går.

Den har klart blivit rakare. Men tyvärr lite för rak från sidan sett =( Så jag lutar framåt och åt vänster. Men de ska de fixa till nu om allt går som de ska.



Ovido - Quiz & Flashcards