Alla inlägg den 4 september 2010

Av Louise - 4 september 2010 15:13

De börjar inte bra :p haha

Jag sa till mig själv att jag måste komma ihåg att skriva här, men nu har jag missat två dagar =)

Nä de är så att jag har inte orkat...

Har haft fruktansavärt ont sista dagarna så jag har inte orkat skriva.

Igår va jag hemma hos en kompis på dagen och sedan va de bara hem och lägga sig. Fick inte ens på datorn, utan somnade vid 17 tiden och vaknade till liten stund vid 21 och sedan somnade jag igen.

Jag har inte sovit så bra sista tiden så kroppen och hjärnan har varit helt slut..

Så inatt har jag sovit igen lite hoppas jag.

Men värken är fortfarande kvar =(

Fatta inte vad jag gjort... De känns som skruvar har lossnat och ligger och trycker på nerverna i ryggen. Jag kan inte böja mig, eller stå upp...

Ffffaaaannnnn.......

Ursäkta att jag klagar så. Jag känner mig så dum när jag bara klagar. Men de är ju bara fakta viserligen =(

Jag tänker ofta på att inte klaga för mycke. Så jag inte belastar andra med mina problem.

Men ibalnd kan jag inte hålla in allt. Och just nu är ett sånt tillfälle. Stackars Maria har fått ta allt idag. Men nu ska jag sluta med de och bita ihop =)


Ikväll ska jag ha fest och de kommer lite folk. Jag fyller år imorgon och då såg jag de som ett tillfälle att bjuda hem lite folk. För de blir ju sista helgen innan operationen och sedan kommer jag ju inte orka så mycket på ett tag.

Jag är lite märklig med de. De är som att jag måste hinna med en massa saker innan operationen som om de vore sista dagen i livet. Visserligen vet man ju inte vad som händer. De är ju en stor operation...

Men inför ett stort ingrepp brukar jag skriva små brev till mina nära och kära ifall de skulle hända något. De känns som en trygghet. Exempel var Oskar ska ta vägen och sedan hur jag vill ha min begravning.

Men jag vet ju innerst inne att den risken är extremt liten... Och de är inget jag går och tänker på, men jag vill ändå ha de gjort.

Men nu tänker jag på kvällens fest och hur kul de ska bli och träffa alla underbara vänner =)

Så ikäll blir de fest!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards