Alla inlägg under januari 2011

Av Louise - 1 januari 2011 02:38

Då har jag krypit ner i sängen och lagt mig för att se en film. Har haft vänner hemma för att fira de nya året. Blev en bra kväll. Jag valde att ta de lugnt då jag har en fruktansvärd huvudvärk som gnagt hela dagen. De var nog för att jag inte somnade föränns kl. 05.30 och gick upp kl. 10. Hade jävligt ont så de va omöjligt att sova. De är inget roligt att ligga och vrida och vända på sig i timtal.

Men planen för morgondagen är sängläge!!!! Eller de är ju idag 2011.01.01

En mycket bra start på de nya året!!! Vila!!

De har varit väldigt tufft sista tiden och kraftern har tagit slut. Jag önskar så att de snabbt kommer tillbaka.

God Natt säger jag till alla!!! Och hoppas ni haft en mysig nyårsafton.

Ovido - Quiz & Flashcards