Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Louise - 19 januari 2011 15:35

Nu har jag varit på de andra återbesöker efter operationen och de gick sådär...

Jag skulle vara där 11.45 och kom inte in till läkaren föränns 13.40 2 timmar satt vi där och vänta. Men de är inget ovanlig att man kommer in till mottagningen och blir iväg skickad till fiket för att de är så försenat. De planerar otroligt dåligt. Man är ny opererad i ryggen och man får inte sitta upp förlänge, men man kan inte ligga någonstans. De tänker inte...

Men till gårdagens besök. Han kände på ryggen och konstaterade att de hårda knölarna som är på var sida om ryggen är bäckenskruvarna som sticker ut. Han skickade mig till rötgen för att se om de ändrats i ryggen.

Plåtarna visade inget denna gång, men han menade på igen att de har ju ändrats i ryggen men eftersom de inte visar på plåtarna gör de inget. Så nu ska vi vänta tills de visar sig, för förr eller senare kommer de visa sig och då kommer de operera om mig.

Jag försökte förklara för honom att varje dag blir bra värre och värre och jag vet att de snart inte kommer att gå längre. Men jag måste vänta på röntgen plåtarna. Han sa att troligten ligger de trasiga i läge och därför synt de inte på plåtarna.

Men jag fattar inte vad de väntar på. Alla vet att de är sönder och jag får mer och mer ont varför inte spara mig på allt lidande och göra något?! Men nä!!!

Så nu skulle han prata med den andra kirurgen som va med under operationen och fråga vad han tycker. Och så ska jag tillbaka om 3 månader och ta nya plåtar och se om de visar något.


Fan jag orkar inte mer.............

Ovido - Quiz & Flashcards