Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Louise - 20 januari 2011 12:14

Underbart att äntligen få se solen. De var ett tag sedan och de känner jag direkt. Kroppen känns som en stel pinne och humöret är inte på topp. Så idag gäller de att suga åt sig all energi som bara går.

Om en stund kommer en kompis och hennes lilla vovve på besök. Ska bli trevligt, ta en kopp kaffe och sedan en promenad i solen. De får nog bli en tur till skogen så hundarna kan få springa. De är sådan lycka att se en hund springa lös och njuta av livet. Jag kan känna ett lugn som lägger sig när jag ser Oskar skutta runt i blåbärsriset och han är bara så lycklig. De är obetalbart!!

Nu på förmiddgen har en elektriker varit här och dragit elen till mitt nya dörr öppnar system. Jag skall få en kod dosa och dörrknapp så jag slipper hålla på med nycklar. De kommer att bli kanon.

Ovido - Quiz & Flashcards