Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Louise - 30 januari 2011 17:43

Startade dagen med en härlig långpromenad i skogen men Oskar och pappa, Kaffe termosen och hemma bakade muffins va självklart med =)

Oskar älskar att skutta runt i skogen. De finns en väg i skogen som jag kan köra permobien så jag måste gå samma vä tillbaka. Men på vägen in la jag ett spår som fick ligga och gotta till sig. Vi gick vidare och satte oss i solskenet och drack kaffe. De va helt underbart!!!

På vägen hem igen såg vi ett par som hade med sig ved och satt och grillade på en bergstopp. De så så mysigt ut och jag har nu bestämt att de blir grillning nästa vända till skogen =)

När vi gick ´hem hade vi glömt av att vi lagt ett spår, men oskar snappade upp de och då kom jag ihåg de. Pappa tog med sig Oskar och gick spåret och han va kanon duktig!!!


Sedan bar de av till sommarstugan för att titta till den. Massor av snö kvar, de är som att komma till ett annat landskap. De tråkiga var att hela växthuset har rasat in. De har bara stått i 1½ år så jag kan inte fatta hur de bara kan rasa in. Metallen är förvriden och har gått av på flera ställen. Rena måndags exemplaret!!!

Så nu har jag fotat de och skall kontakta tillverkaren och fråga vad de är för skit de säljer... Tråkigt för de va en 60 års present av hanns syskon.


Imorgon skall jag till vårdcentralen för att träffa en läkare. Jag ringde dit i fredags för jag hade så ont så jag nästan inte kunde röra mig. Men fick svar av dom att "vad vill du vi ska göra??" Jag bad om att få träffa en läkare för att han skulle kunna höra hur de låter i ryggen och sedan kontakta sahlgrenka. För dom bryr sig inte. Men jag får väl se vad dom säger imorgon. Jag hoppas så att jag får träffa någon bra som kan hjälpa mig.

Håll tummarna!!!!


  

Tråkigt!!!

Ovido - Quiz & Flashcards