Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Louise - 17 januari 2011 18:09

Undra vad som kommer sägas imorgon???

Jag skall träffa ortopeden imorgon igen för att se hur de skall göra med ryggen. Efter att de har ändrat sig i ryggen har jag fått väldigt ont igen. Musklerna börjar att krampa och de ena leder till de andra. Men de slutar alltid i en jävla massa värk och ingen ork...

Men jag undrar vad jag vill dom skall göra. Jag vet attm gör de inget åt de kommer bara leda till att jag får mer ont och att de kommer bli påfrestningar på stagen så de kommer att brista tillslut. Och i slut änden blir de ändå operation.

Men jag vill inte mer. Varför!!! Undra när man kommer slippa allt vad sjukvård är?!

Men jag får vänta och se vad de säger imorgon.


Nu ska jag snart hem till min underbara vän. De är så skönt att ha sina vänner. Både som stöd och att få skingra tankarna från allt tråkigt. Är man själv blir de lätt att man fastnar i de negativa tankarna.

Så underbart att ni finns!!!


Ovido - Quiz & Flashcards