Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Louise - 25 februari 2011 19:14

Nu är de klart med Alingsås Tidningen. Vecka 10 blir de.

I nästa vecka kommer de en fotograf för att ta nya bilder. För de passade inte att använda kortet från i sommras.

Men jag avskyr att va med på kort... Men men le och se glad ut så kanske man roar någon med ett brett flin =D

Idag har jag inte gjort mycket. Eller jo kanske.. Jag håller på att laga en kattställning till Maria´s underbara katter Tiger och Enzo.

De behöver repas om. Och de är mitt projekt de kommande två dagarna. Eller imorgon måste de vara klart för jag har väldigt dåligt samvete att jag monterat i sär deras palats ;) Tiger sitter där hemma väldigt fundersam.

Ja tänk själv om någon skulle komma hem till dig och börja plocka ner vägga eller tar ut alla möbler. Då blir man inte glad ;)

Så min plan är att göra klart ställningen imon och sedaan sy ihop några kattmynta kuddar till dom  lite snabbt. Jag får ju fjäska nu om jag ska få någon kärlek när jag kommer och hälsar på.

De är "mina" goa pojkar =)


Sedan kommer jag nog fundera mycket på vilket upplägg jag ska ha i bloggen i tidningen. De skulle vara ett nytt inlägg varje dag och de skall vara "lagom" långt. Och inte så mycket dagboks aktigt utan kanske mer mina tankar och funderingar om saker och ting. Eller om min situvation.

Men jag behöver nog dubbel kolla allt innan jag skickar in inlägge, för jag kan ju inte stava så bra ibland. =)

Man kanske ska ha tema dagar. Ena dagen kanske jag ska skriva funderingar om min värk, andra dagen om mina operationer och tredje dagen om blommor och bin ;) haha nädå.

De blir som vanligt!!!

Blir nog bäst så =)

Ovido - Quiz & Flashcards