Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Louise - 5 februari 2011 04:28

Klockan börjar närma sig 05 och jag kan bara inte sova...

Stängde av tv runt kl. 01 och sedan dess bara legat och stirrat i taket. Men nu gav jag upp!!!

De finns inget värre än att ligga i sängen och veta att man måste sova för att orka med morgon dagen. Kroppen värker och är helt utan ork, men hjärnan vill något helt annat.

Tankarna far runt.

Jag var på smärtmottagningen i torsdags och fick träffa båda doktorerna. Blev imponerad att den ena läkaren kom fast han inte skulle varit där.

Jag berättade hur de va och förklarade att de va ohållbart.  Jag förklara hur de lät i ryggen.

De blev väldigt uppröds över hur ortopeden hade skött allting. Så de skulle genast kontakta dom för att se till att de gör något. De kändes så skönt att prata med någon som brydde sig. Tack äntligen!!!

Så nu ska dom höra av sig på tisdag från skolios mottagningen.

Bara att börja vänta igen...

Men nu är mitt stora problem att jag inte kan sova. Oskar tycker inte alls om att jag är vaken så jag får försöka igen.


GOD NATT!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards