Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Louise - 7 februari 2011 16:58

Imorgon skall dom höra av sig från Sahlgrenska om dom kan hålla de.

De har hänt vid ett fler tal tillfällen de har varit så att man väntat och väntat. De är nästan ett under att de kommer ihåg att ringa.

Skolios sköterskan skulle prata med min ortoped imorgon för att se vad kommit framtill. De båda ortopederna som opererade mig skulle ha en diskution för att se vad som kan göras. Så jag hoppas hon ringer imorgon!!!!

Jag vill att de lägger in mig akut och opererar mig med en gång. Vill bara ha de gjort nu för jag står inte ut...

De kanske värkar sjuk att vilja operera sig, men nu vill jag de.

Vid varje rörelse eller andetag flyttar sig stagen och kotorna. De gnider mog varandra och  fan vad ont de gör.

Tänk att bara ha de klart nu och kunna börja gå vidare i livet. Nu står jag bara och stampar.

De hade underlättat för alla om jag hade fått de gjort så snart som möjligt för de är inte bara mig de tär på. Utan min familj och mina nära vänner. Och jag vill inte vara anledningen till att folk inte mår bra. Så nu får de vara bra...

RING NU!!!

Ovido - Quiz & Flashcards