Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Louise - 10 februari 2011 15:29

Ursäkta men jag måste! Faaannnnn!!!!

Dagen har varit katastrofal. Vaknar och tittar ut och ser SNÖ!!! Trodde våren var påväg nu, men nej inte då...

Efter de va kaffet slut när jag va jätte sugen på morgon kaffet. Sätter sedan på datorn och efter 5 min blir den svart och sedan kommer de massa text som man inte hinner läsa. Och dator lägger av.

De stod bara att jag inte hade behörighet och jag kunde inte göra något.

Jo just!! jag satte i telefonen för att ladda den och de slår över och den synkroniserar!!! Nej!!! Allt va borta i telefonen!! Har ingens telefon nummer.

Varför!! Jag orkar inte med sånt...

Jag är ingen data expert men tack o lov har jag en bror som är de. Så jag fick honom och han räddade mig, förutom att jag blev av med alla mina kort. Men de är en ny dator så jag har inte hunnit få dit mer än 50 kort max och dom klarar jag mig utan =)

Men ibland undrar jag va fan jag har gjort för fel....

Datorn fungerar igen så nu är de "bara" alla kontakter i telefonen som saknas.

De som är värst är ju alla direkt nummer till läkare och skäterskor som svider mest att jag förlorat. Alla mina vänner kan jag ju alltid få tag på.

Men nu ger jag mig för idag...


Imorgon ska jag ringa Sahlgrenska och se om Ortopeden har kommit fram till något. Jag vet vad jag kommer att få för svar, men jag måste ändå ringa.

De jag kommer få veta är att " Han har tagit papprena och ska titta på de, men du har ju ett återbesök i slutet på april"

Men kan fortfarande inte vänta tills april...

Efter jag har ringt dom skall jag åka till vattenpalatset i Lerum och bara sitta i en bubbelpoll och bada bastu. Hoppas jag klarar de. För jag måste ha värme för lederna nu.

Ska bli underbart!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards