Alla inlägg den 30 november 2010

Av Louise - 30 november 2010 18:55

Nu va den här.. förkylning =(

Jag skall vara tacksam att de bara är vart annat år. Men när den väl kommer kommer den med besked.

Igår låg jag och sov hela eftermiddagen och hela natten. Hög feber knäcker den bästa.

Hoppas bara de hinner gå över innan fredag. Då ska vi ha gruppträff på Liseberg med Servicehundarna. De är jättemysigt att gå på liseberg med alla lampor.

Så nu håller vi tummarna.

Annars har man ju inte mycket ork nu. Att de kan ta knäcken på en så.

Jg skulle idag på 3 månaders kontroll efter rygg opertionen, men jag fixade de inte tyvärr. Så nu är de bara att vänta och se när jag får en ny tid.


Igår orkade jag ta mig ut i skogen en runda med Oskar. Kaffe va ner packat och massor av kläder på.

De är så underbart att sitta i en snödriva med en kopp kaffe i skogen och se Oskar rulla runt i en snö driva. Juvligt!! Men fy va de tog på krafterna, men de va de värt.


  


  

Full fart!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards