Alla inlägg den 6 november 2010

Av Louise - 6 november 2010 14:27

Nu har jag legat i sängen sedan i torsdags eftermiddag. Kan nästan inte röra på mig. Min bröstkorg och rygg gör något så fruktansvärt ont att de blir jätte svårt att andas Varje andetag är plågsamt och jag får ta små andetag.

Jag undrar varför de börjat göra så otroligt ont.

Jag har arit inne på om jag skall åka till Sahlgrenska för de här är inte hållbart, men jag kan inte ligga på båren i ambulansen. Risken är att jag blir medvetslös när jag ligger där på grund av smärtorna. Så än så länge har jag valt att stanna hemma.

Men fortsätter de så här måste jag åka in. Men jag VILL INTE!!!!!

Fast kan man inte gå på toaletten eller nästan inte andas så har man inget val.

Lite nervös för att jag skall ha fått någon infektion i ryggen. För jag har nog feber och smärtan på de, sedan har jag ingen ork alls. Och hoppas inte blodförgiftningen kommer tillbaka.

Men än fixar jag inte att åka in och kolla upp de. Så jag får ligga här...

Ovido - Quiz & Flashcards