Alla inlägg den 1 november 2010

Av Louise - 1 november 2010 13:25

Idag firar mina föräldrar 30 år tillsamman!! De är väl drömmen man har. Att leva lycklig ihop med sin man hela livet. De är så vackert när kärlleken finns kvar.

Så vill jag ha de! Men först kan de va bra att hitta den rätta innan man börjar tänka i dom banorna.

Fast mitt stora problem är att jag inte släpper in någon i mitt liv. De är dumt men jag tänker att om jag släpper in någon i lvet belastar jag ju honom med mina problem och de känns så fel.

Men jag kan ibland även önska att jag hade någon att kunna dela allt med, så hade de kanske inte känts så tungt alltid.

Men men vad gör man.

Nu önskar jag bara mor och far fortsatt lycka och kärlek <3 <om två år firar de 30 årig bröllopsdag!! Och då ska de firas ordentligt =) Något ska jag fixa till =)

Ovido - Quiz & Flashcards