Alla inlägg den 4 november 2010

Av Louise - 4 november 2010 11:01

De är underbart väder ute och jag ligger i sängen =( Hoppas medicinerna hjälper snart så jag kan ta mig upp. Men upp ska jag!!

Jag måste snart komma ut lite mer. Att bara ligga i sängen hela dagarna kan ju t knäcken på den bästa,, så som jag ;)

Nä, jag måste till affären och handla lite mat kylen gapar tom.

Jag måste få känna av solen lite och få energi, mitt lager är slut.


Just nu håller jag på att försöka mig på i att få tag i en smärtläkare. Och de går så där. De blir en annan läkare än min ansvariga som ringer. Hoppas han kan hjälpa mig!!!

Vet inte hur länge till jag fixar detta..

Undra om han kommer göra något åt min medicinering eller om de blir den vanliga kommentaren " Kan inte ändra ngot för jag är inte din ansvariga läkare"

Fy jag börjar kunna detta nu... Men snart vet jag vad som händer.

Blir de ett fortsatt liv i sängen eller inte?! 


Ovido - Quiz & Flashcards