Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

Värmeslag!!!!

Av Louise - 31 mars 2011 22:10

Fan de finns inget värre än att ligga här i sängen och svetten bara rinner....

Eller jo en sak till och det är att korsetten fortfarande inte kommit ännu. Och de betyder att jag fortfarande inte får gå ur sängen. Vad hemskt det är att bara ligga här och varenda liten cell i kroppen skriker efter rörelse men jag får inte för att inte den stackars kortsetten kommit ännu.

Jag får komma upp och sitta på sängkanten en jätte kortstund och sedan får jag stå, men de går inte så bra eftersom jag har ryggmärgsbedövning i en pump som gör att benen domnar bort. Men NU måste jag komma ur sängen!!!!! Klarar inte en dag till!!!

Efter de är de sagt att jag skall flyttas tillbaka till Alingsås lasarett och de ska bli skönt att komma närmare hem. Kunna träffa Oskar och mina vänner och familj lite lättare. Men har underfbara vänner här i gbg som ocksåp kommer och hölsar på mig ofta och ytan dom hade de varit olidligt. Så ett stor tack till er <3

Så nu hoppas jag att alla med mig håller tummarna för att korsetten kommer i morgon så jag kan få komma upp. För nu har jag varit sängliggande i 1 ½ vecka!!!! Inte en dag till!!!!!

 
 
Ingen bild

pauline

1 april 2011 12:34

Håller tummarna för dig fina vän,kul o träffa dig:-)<3

 
Ingen bild

Cecilia Land

1 april 2011 20:06

Hej,
Det låter som du har ett helvete. Jag tänker på dig ibland och jag hoppas att du blir hyfsat bra snart. Kanske ses vi på facebook (men jag är inte särskilt aktiv där, men du får gärna leta upp mig där.
Din rumskompis från Sahlgrenska oktober

Louise

3 april 2011 19:39

Hej Cecilia
Jag hottade dig inte på FB =(
Men testa du och leta upp mig om du vill.
Jag har haft ett helvete sista tiden kan jag lova. Men nu är jag på bättringsvägen igen =) Hoppas de håller i sig nu bara.
Hoppas allt är bra med dig.
Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 15 november 2012 00:42

De är så skönt att äntligen vara fri!!! Första gången på flera flera år som jag idag för första gången känt mig helt lycklig inom mig. Och att jag äntligen fått mitt självförtroende tillbaka som jag saknat sedan gymnasiet. Tänk att de kan bli så....

Av Louise - 13 juli 2012 13:31

De sista dagarna har varit riktigt tuffa. Jag har varit på hundkurs både måndag och onsdag i göteborg. De är väldigt långt att åka men jag storm trivs att gå på hundens hus så de är de värt!! Men efter att åka dit blir ju kroppen helt slut. Det...

Av Louise - 11 juli 2012 13:35

I måndags va de dax för första tillfället på hundkursen. Jag går på Hundens hus i Göteborg. Pappa hade lånat ut sin bil till mig så assistenten kunde köra. De är så krångligt när man ska ta färdtjäns när man har tider att passa. Så vi åkte. På ...

Av Louise - 28 juni 2012 14:31

Nu har jag varit i stugan i snart en vecka. De är anledningen till att jag inte skrivit på ett tag. Här ute har jag väldigt dålig mottagning på internet så de går inte att skriva. Men idag fick jag låna mina föräldrars mobila bredband så nu går de bä...

Av Louise - 19 juni 2012 00:05

Efter en tuff tid efter operationen i tårna har de börjat vända. Första tiden låg jag bara och skakade av smärta. Man förstår ju varför de gör ont när dom knäckt benen i tårna och spikat ihop dom igen. Fast jag kan inte minnas att de gjorde lika ont ...

Ovido - Quiz & Flashcards