Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Louise - 18 mars 2011 19:33

Trotts att man vaknar upp till massa snö så va de ändå en härlig dag.

Träffade en gammal kompis som jag inte sett på evigheter. De va roligt att träffas och ta en långpromenad med hundarna.

Oskar är förälskad i en av hennes hundar och de har han varit i flera år. Kan inte nämna hennes namn utan att han springer och letar. Så de värmde extra mycket att han fick träffa henne fter så länge.


Men nu ligger jag ner bäddad i sängen och känner mig som en strandad säl =) Helt slut...

Imorgon ska jag inte göra mycket. Lite pyssel blir de nog. Skall göra klart korgen till alla kattleksaker. Den blir vit med massa tass avtryck i olika färgen. Tänk vilken fantasi man kan ha ;)

Men den kommer ni aldrig få se ;) För de är inget vackert!! Haha

Jag önskar så att man kunde haft en kreativ sida. Eller da har jag kanske men jag har svårt att få de snyggt de jag gör =)

Jag får göra de till mig själv och ingen annan. Men de är så otroligt skönt att bara sitta i sin egna värld och pyssla. För då får jag annat att tänka än smärtan. Så jag skiter i om de inte blir snyggt bara jag slipper värken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards