Direktlänk till inlägg 6 mars 2011

Första inlägget skrivet.

Av Louise - 6 mars 2011 18:30

Nu är de skickat. De första blogg inlägget till Alingsås tidning skickat och klart.

Men tänk vad svårt de ska vara att veta vad man ska skriva. Fast i slut ändan skrev jag rakt från hjärtat.

Jag är som jag är och de är mina tankar och åsikter, för de är min blogg.


Idag har de äntiligen varit vår i luften. Jag kunde sitta ute i solen och dricka kaffe och läsa tidningen. Man kände hur solen stekte. Helt juvligt!!

Efter de tog jag Oskar på en långrunda till stan för att hälsa på på Potatismagasinet. De är en underbar resturang i stan som tidigare hette surf and turf, de håller just nu på att renovera och de har fått de så otroligt fint!! Jag ser så mycket framemot att få komma dit och äta deras goda mat. Så nu på torsdag öppnar dom äntligen och då ska jag dit och äta =) Har mycket att äta igen!! haha

Men Oskar va helt slut när vi skulle vända hemåt så han fick åka bilen med pappa. Oskar har inte fått upp konditionen ännu efter en lång vinter där jag inte kunnat rasta honom på samma sätt som när de inte är snö. Och sedan låg jag ju inne så länge i höstas. Så Oskar har lagt på sig massor i vikt, så de är hård diet och massa spring nu =) Måste komma tillbaka i trim för att spara på kroppen.

Nu ska jag vila och kommer somna tidigt hoppas jag. Har inte sovit mer än 10 timmar de sista 3 dygnen för jag haft så ont. Men tillslut brukar de bli att jag rasar ihop och de känns som de är nära.

Så jag säger godnatt!!! =) Och fasar för att titta i morgontidningen imon =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 15 november 2012 00:42

De är så skönt att äntligen vara fri!!! Första gången på flera flera år som jag idag för första gången känt mig helt lycklig inom mig. Och att jag äntligen fått mitt självförtroende tillbaka som jag saknat sedan gymnasiet. Tänk att de kan bli så....

Av Louise - 13 juli 2012 13:31

De sista dagarna har varit riktigt tuffa. Jag har varit på hundkurs både måndag och onsdag i göteborg. De är väldigt långt att åka men jag storm trivs att gå på hundens hus så de är de värt!! Men efter att åka dit blir ju kroppen helt slut. Det...

Av Louise - 11 juli 2012 13:35

I måndags va de dax för första tillfället på hundkursen. Jag går på Hundens hus i Göteborg. Pappa hade lånat ut sin bil till mig så assistenten kunde köra. De är så krångligt när man ska ta färdtjäns när man har tider att passa. Så vi åkte. På ...

Av Louise - 28 juni 2012 14:31

Nu har jag varit i stugan i snart en vecka. De är anledningen till att jag inte skrivit på ett tag. Här ute har jag väldigt dålig mottagning på internet så de går inte att skriva. Men idag fick jag låna mina föräldrars mobila bredband så nu går de bä...

Av Louise - 19 juni 2012 00:05

Efter en tuff tid efter operationen i tårna har de börjat vända. Första tiden låg jag bara och skakade av smärta. Man förstår ju varför de gör ont när dom knäckt benen i tårna och spikat ihop dom igen. Fast jag kan inte minnas att de gjorde lika ont ...

Ovido - Quiz & Flashcards