Direktlänk till inlägg 19 juli 2011

Vad är de som gör att man slösar pengar?

Av Louise - 19 juli 2011 09:34

Hm.....

Satt och funderade på varför man spelar på hjul. Igår var jag på Liseberg och de första jag gör är och vinner en stor cholkadkaka på nästan 3 kg. Men man nöjer sig inte där utan går vidare och spelar på nästa hjul och vinner en ishink, två center rullar, en påse daim och till sist en tavla. Och allt jag spelade för va en hundralapp.

Fasen ska jag med allt de!!! Men de är ju sssååå roligt att spela!! Spänningen stiger och grattis du vann!!!!

Vi träffas några vänner varje måndag på Liseberg och igår hade vi alla tur. Alla vann varsin stjärnvinst!!

Men nästa vecka skall jag nog inte spela på cholkadhjulen för de är ju inte riktigt de jag skall äta. Kanske ska lämna förslag på frukthjul.

En stjärnvinst ett bananträd =) Kanske inte lika roligt att vinna men de är ju nyttigt =)

Oskar var ju med som vanligt och han skötte sig så bra!! Han hade sten koll på mig och hjälpte mig vid flera tillfällen. De är så skönt att ha den tryggheten att veta att han finns där om de skulle hända något.

Men jag har gjort något väldigt dumt...

Innan Lotta på Liseberg började kom en vakt fram till mig och frågade om de får göra en intervju med mig nästa vecka. Och jag tänkte att de har jag ju gjort förr så de kan jag ju ställa upp på. Han förklarade vem som skulle prata med mig och sedan presenterade han mig för killen. De var vad jag förstod en känd person men jag har aldrig sett människan förut.

När de hade gått tänkte jag på vad de är jag ställt upp på...

Och jag skall bli intrevjuad i direktsändning nästa måndag!!!!!!! FAN!!!

Fy vad hemst... När de frågade mig tänkte jag inte på att de skulle sändas i tv... Så nu har jag lite ångest, eller inte så lite.

Jag fick inte veta vad de skall fråga mig och jag kan inte förbereda mig på något sätt. Vad jag förstod skall de vara om att jag kan komma och titta på Lotta på Liseberg och att Oskar får följa med in. Men jag vill fortfarande inte visa upp mig i tv. Jag får be dom filma bara på Oskar =)

Varför kan man aldrig tänka innan man svarar!!! Jag i ett nötskal...

Så nu hoppas jag på fint väder. Och så ska jag kräva att jag blir sminkad och fin som kändisarna blir ;) Och så vill jag ha mycket betalt, för att skämma ut sig i tv gör man inte varje dag. Haha

Så vill ni se mig göra bort mig ska ni titta på Lotta på Liseberg på måndag =) Haha

 
 
Ingen bild

Kerstin

19 juli 2011 15:09

Fasen också jag jobbar nästa måndag men på ett eller annat sätt ska jag se det för vi sitter ju varje måndag och tittar om vi kan se dig där:)Du kommer att klara det fint va bara dig själv<3 Erika är säkert med och stöttar samtidigt kanske lite avis att hon och Json fick göra något sådant hon hade varit överlycklig. Kram

Louise

22 juli 2011 07:31

Haha Jag Erika hade älskat de. Jag får bara bita ihop och göra de. Men de är lite jobbit =)
Du får titta på reprisen, men de är nog inget att se =)
Kramar i massor

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 15 november 2012 00:42

De är så skönt att äntligen vara fri!!! Första gången på flera flera år som jag idag för första gången känt mig helt lycklig inom mig. Och att jag äntligen fått mitt självförtroende tillbaka som jag saknat sedan gymnasiet. Tänk att de kan bli så....

Av Louise - 13 juli 2012 13:31

De sista dagarna har varit riktigt tuffa. Jag har varit på hundkurs både måndag och onsdag i göteborg. De är väldigt långt att åka men jag storm trivs att gå på hundens hus så de är de värt!! Men efter att åka dit blir ju kroppen helt slut. Det...

Av Louise - 11 juli 2012 13:35

I måndags va de dax för första tillfället på hundkursen. Jag går på Hundens hus i Göteborg. Pappa hade lånat ut sin bil till mig så assistenten kunde köra. De är så krångligt när man ska ta färdtjäns när man har tider att passa. Så vi åkte. På ...

Av Louise - 28 juni 2012 14:31

Nu har jag varit i stugan i snart en vecka. De är anledningen till att jag inte skrivit på ett tag. Här ute har jag väldigt dålig mottagning på internet så de går inte att skriva. Men idag fick jag låna mina föräldrars mobila bredband så nu går de bä...

Av Louise - 19 juni 2012 00:05

Efter en tuff tid efter operationen i tårna har de börjat vända. Första tiden låg jag bara och skakade av smärta. Man förstår ju varför de gör ont när dom knäckt benen i tårna och spikat ihop dom igen. Fast jag kan inte minnas att de gjorde lika ont ...

Ovido - Quiz & Flashcards