Direktlänk till inlägg 18 december 2010

Tiden står still...

Av Louise - 18 december 2010 19:06

Just nu känns de som de aldrig kommer att bli tisdag. Vaknade idag med en fruktansvärd kramp i bröstkorgen. Vid varje andetag krampade de. Fick bara fram en jävla massa stönande ... Försökte mig på att prata i telefon, men de gick inte. De tar nästan en timme innan medicinerna har full effekt. Och fan vilken tid de är ibland.

Nu fram åt kvällen kommer krampen tillbaka och de börjar nu bli ett helvete igen. De är lite tidigt att ta kvälls medicinerna redan så jag får försöka stå ut en timme till.

Jag har bäddat ner mig med värmefilten och ska sätta på några tigerbalsam plåster där jag kommer år. Sedan är de bara att försöka distrahera hjärnan och hoppas på att de inte blir värre.

Imorgon kommer min familj hem på besök och vi ska fika. De är alltid mysigt att träffa familjen. Hoppades så att vi kan ses allihop snart, men de bor en bra bit bort =( Så vi ses jätte sällan.

Sedan har jag inte berättat om den underbara kenneln jag varit i kontakt med.

Jag skall skaffa mig en till vovve. En Curly Coated Reteriver. En brun hane.

Kenneln ligger i värmland så de är en bra bit att åka en men de är de värt när man letar den perfekta hunden =)

Jag känner att allt är perfekt. Men de jobbiga är nu att de inte är säkert hon är dräktig. Tiken visar alla täcken på att vara dräktig men de kan lika gärna vara skendräktighet =( Så nu håller vi alla tummar!!!! De är beräknade runt den 20 januari =) Jag vill ha!!! Allt känns så rätt!!!

 
 
Ingen bild

Cathrin

18 december 2010 21:04

En hund från Värmland, det låter bra! :D
Hoppas att det blir små valpar.
Kram

Louise

18 december 2010 23:49

Ja de blir kanon!! En liten pojk från Forshaga =)
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 15 november 2012 00:42

De är så skönt att äntligen vara fri!!! Första gången på flera flera år som jag idag för första gången känt mig helt lycklig inom mig. Och att jag äntligen fått mitt självförtroende tillbaka som jag saknat sedan gymnasiet. Tänk att de kan bli så....

Av Louise - 13 juli 2012 13:31

De sista dagarna har varit riktigt tuffa. Jag har varit på hundkurs både måndag och onsdag i göteborg. De är väldigt långt att åka men jag storm trivs att gå på hundens hus så de är de värt!! Men efter att åka dit blir ju kroppen helt slut. Det...

Av Louise - 11 juli 2012 13:35

I måndags va de dax för första tillfället på hundkursen. Jag går på Hundens hus i Göteborg. Pappa hade lånat ut sin bil till mig så assistenten kunde köra. De är så krångligt när man ska ta färdtjäns när man har tider att passa. Så vi åkte. På ...

Av Louise - 28 juni 2012 14:31

Nu har jag varit i stugan i snart en vecka. De är anledningen till att jag inte skrivit på ett tag. Här ute har jag väldigt dålig mottagning på internet så de går inte att skriva. Men idag fick jag låna mina föräldrars mobila bredband så nu går de bä...

Av Louise - 19 juni 2012 00:05

Efter en tuff tid efter operationen i tårna har de börjat vända. Första tiden låg jag bara och skakade av smärta. Man förstår ju varför de gör ont när dom knäckt benen i tårna och spikat ihop dom igen. Fast jag kan inte minnas att de gjorde lika ont ...

Ovido - Quiz & Flashcards