Direktlänk till inlägg 14 december 2010

Kan de vara så,,,

Av Louise - 14 december 2010 23:34

Jag har den senaste tiden haft en fruktansvärd känsla.

För snart 2 veckor sedan gjorde jag något riktigt dumt!!!! I ren ilska böjde jag mig hastigt fram och de small till i ryggen. Jag blev för ett kort tag av med känseln i benen ch fick fruktansvärt ont. Jag kände direkt tt nogåt måste gått sönder i ryggen. Men efter som jag har gått igenom så mycket med ryggen så har jag försökt att förtränga de och intala mig själv att de inte r någon fara.

Men nu måste jag nog gör något... Smärtorna bara tilltar och min känsel kommer och går mer ofta nu. Igår upptäckte jag en stenhård knöl vid sidan om ryggraden och de är ingen svulnad utan en stenhård klump. De känns som om de kan vara en skruv

Jag har vid flera tillfällen tidigare när stagen losnat känt detta och  nu har de nog häänt igen. Men jag vill inte!!!

Jag har i flera dagar funderat på att ringa till Sahlgrenska men drar mig för de. Senaste gången stagen gick av ringde jag de och jag fick ett spydigt svar om att jag skulle åka in och röntga mig för att lugna nerverna. Dom tyckte inte jag var klok som kune få för mig att stgen kunnat gå av en 3 :e gång.

Men jag känner de jag känner. Jag vill bli motbevisad, mer än gärna.

Vad är de som gör att stagen lossnar så lätt??? De va inte mycket jag böjde mig fram så jag fattar inte. Då stagen gick av va de likadant. Jag böjde mig fram jätte lite och de small till.

FAN!!!! Vet inte hur mycket man ska orka med!!!!!!

Vågar inte ringa för att få redan på sanningen, jag kan ju ha fel förhoppningsvis!!

 
 
Ingen bild

MariaD

15 december 2010 00:17

Klart att du ska ringa.. Är det så din kropp å magkänsla säger, så ska du det. Direkt i morron bitti. Jag hoppas för din skull att det inte e så.. :( Kram på dig..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 15 november 2012 00:42

De är så skönt att äntligen vara fri!!! Första gången på flera flera år som jag idag för första gången känt mig helt lycklig inom mig. Och att jag äntligen fått mitt självförtroende tillbaka som jag saknat sedan gymnasiet. Tänk att de kan bli så....

Av Louise - 13 juli 2012 13:31

De sista dagarna har varit riktigt tuffa. Jag har varit på hundkurs både måndag och onsdag i göteborg. De är väldigt långt att åka men jag storm trivs att gå på hundens hus så de är de värt!! Men efter att åka dit blir ju kroppen helt slut. Det...

Av Louise - 11 juli 2012 13:35

I måndags va de dax för första tillfället på hundkursen. Jag går på Hundens hus i Göteborg. Pappa hade lånat ut sin bil till mig så assistenten kunde köra. De är så krångligt när man ska ta färdtjäns när man har tider att passa. Så vi åkte. På ...

Av Louise - 28 juni 2012 14:31

Nu har jag varit i stugan i snart en vecka. De är anledningen till att jag inte skrivit på ett tag. Här ute har jag väldigt dålig mottagning på internet så de går inte att skriva. Men idag fick jag låna mina föräldrars mobila bredband så nu går de bä...

Av Louise - 19 juni 2012 00:05

Efter en tuff tid efter operationen i tårna har de börjat vända. Första tiden låg jag bara och skakade av smärta. Man förstår ju varför de gör ont när dom knäckt benen i tårna och spikat ihop dom igen. Fast jag kan inte minnas att de gjorde lika ont ...

Ovido - Quiz & Flashcards