Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Louise - 29 februari 2012 13:55

Jag fick veta sent igår eftermiddag operationen blivit inställd idag. Så nu är nästa operation på fredag. De känns för jävligt att de ska dra ut så på tiden. Jag har faktiskt liv där hemma om ingen vet! De som gör mig mest panik slagen är att Malte inte är med mig. Han behöver mig och jag behöver honom.De upprepar sig känns för jävligt. När Oskar va valp låg jag också inne men då handlar de om 9 månader. Nu har jag legat inne i5 veckor och de är allt för längre redan. Men vad fan kan jag göra.De som gör mest ont är kommentarer om att jag inte kommer klara av Malte när jag kommer hem. Han är mitt allt och jag skulle kunna göra allt för honom. Jag ska fixa de om jag så ska förstöra mig själv men så länge han har de bra. Jag kommer aldrig låta min sjukdom förstöra mina framtida planer. Och får jag inte leva med mina hundar ser jag ingen mening med att kämpa längre. Så nu ligger jag här och planerar vilka kurser vi ska gå till sommaren. och tänker på alla härliga dagar i sommar stugan.Han ska bli den perfekta service hunden! Han älskar att träna och de är roligt att jobba med honom. De som kommer bli tufft i början är att jag inte får hålla i kopplet i början eftersom jag inte får ha några ryck. Men tack o liv har jag ju personlig assistans och de får ju hjälpa till med det. Så nu fortsätter min långa väntan mot mitt underbara liv med hundarna :-)

Ovido - Quiz & Flashcards