Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Louise - 4 februari 2012 09:03

Då Va man här igen. De är Fan inte sant! I en veckas tid har jag legat inlagd på Alingsås Lasarett. Jag ramlade för 2 veckor sedan och kände direkt att nu är de kört... Men redan i december kände jag att något inte stod rätt till. Jag satt då i rullstol och skulle bara sätta mig till rätta och då small de till i ryggen. Kände då att de måste hänt något. Men efter att jag föll förra veckan va de kört. Jag kunde inte sitta och kan endast ligga på min högra sida. Jag va hemma i två dagar och visste hela tiden att jag behövde åka in men de som tog emot va djuren. Var ska jag lämna dom?? Men tillsatt gick de inte mer, jag fick åka in. Först tog min härliga väninna hundarna. Utan att tveka plockade hon hem dom till sig. Att tillägga är att hon själv redan har tre stora hundar och en valp, så tänk två valpar i samma hus. Sedan tog två av mina underbara assistenter varsin hund. Så de va räddningen! Annars vet jag inte vad jag skulle ha gjort.Så nu ligger jag här. De händer ingenting utan jag får bara en jäkla massa tabletter. Igår fick jag träffa en smärtläkare som va helt underbar. De är inte ofta man träffar bra läkare, men han va kanon! Mänskliga växer inte på träd!!! Han frågade vad jag vill att de ska göra. Så svarade jag bara att jag vill veta vad Sahlgrenska har sagt? Vad visade röntgen låtarna? Dagen innan hade läkaren sagt att su bara hade sagt att de ska inte säkerställa att stagen inte gått av. Fan är de för svar!! Men så får jag reda på av smärtläkaren att su har sagt att stagen har gått av.... Fan händer!!Jag får inte reda på sanningen först. Så nu är stagen av och så har jag sprickor i bäckenet!!Men de jag tycker är ännu värre är att Sahlgrenska sagt att de ska följa upp mig på återbesöket. Men nu då!! Va gör vi nu!!Så de vet inte vad dom ska göra och de kan inte avgöra om de är en gamla skada. Och de förvånar mig inte. Jag klagade redan i december till läkaren om att stagen känns fel. Om de nu redan fanns då måste ju läkare sett de på röntgen plåtarna! Varför så han inget då! Missade han de då. Så nu ligger jag bara här. Med en massa starka mediciner och sprutor. Jag ska även få något plåster. Men detta håller ju inte i längden. Så nu kommer smärtläkaren tillbaka på tisdag för att utvärdera höjningen av alla mediciner. Och su gör INGET!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards