Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Louise - 7 oktober 2011 07:34

Idag ska jag till lasarettet och göra en gastroskopi. De är när dom går in med en liten kamera genom matstrupen och ner i magsäcken.

Eftersom jag fått blodbrist vill de undersöka och se om de kan vara något med magen som gör att jag inte tar upp vissa änmen.

Men de är så fruktansvärt... Har gjort de en gång tidigare och då sa jag en gång aldrig mer. Fast nu måste jag.

Jag fick något medel som jag skulle drick flera liter av men de kom upp lika fort som de kom ner. Så jag fattar inte hur detta ska går.

Jag är livrädd!!!

Men får försöka tänka på något bra. Men de är inte de lättaste.


Igår var jag hos min assistent som föder upp rhodesian ridgeback. Hon har ju nu en kull på 11 valpar som är 4 ½ vecka. Dom är helt underbara.

Jag hoppas så att de blir någon bra servicehund av någon av pojkarna.

Så om några veckor kommer lilla Malte hem. Ska bli så roigt, men också väldigt mycket jobb. De kommer bli roligt att Oskar äntligen får en kompis att busa med. Han börjar ju bli till åren men har barnasinnet kvar.


Nä nu ska jag väl göra mig i ordning för att åka till lasarettet snart. Undersökningen görs på operation. Men jag vet fortfarande inte om jag kommer klara av de. Vill inte!!!!

Så vi får väl se. De kanske inte blir något.

Ovido - Quiz & Flashcards