Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Louise - 31 augusti 2010 17:02

Idag har vi varit iväg på hundkurs. De va roligt och träna men roligast är nästan att träffa alla goa människor =)

Men så händer de alltid något när jag ska försöka träna. Oskar fick för sig att skutta iväg och leka och de ryckte till i koppet. De small till i nacken och sedan en blixtrande huvudvärk =(

Jag kände hur jag började tappa fokus på vad jag gjorde så jag tog med Oskar och gick en sväng. Och tack o lov såg ingen mig, för började spy som en kalv in till väg kanten. De händer ofta när jag får väldigt ont att jag spyr. Inget roligt =( ser ju häller inte så bra ut.

Men nu ligger jag ner packad i sängen och hoppas på att de snart ska gå över =)


Idag ringde smärtsköterska. Jag ringde dem igår för jag har fått en tid för på fyllning av pumpen den 20 sep och då ligger jag ju inlagd. Så de bestämdes att dom kommer till mig när jag ligger inne för att göra påfyllningen.

Men jag tror att de kommer under operationen tabort slangen ur ryggen för att den ligger ivägen. Men de sätter ju så klart tillbaka den innan de syr igen =) Eller de får vi hoppas =)


Haha!!! Sedan började jag med mina märkliga funderingar som jag kan få ibland!! Efter som de ska ta ut kilar ur kotorna och böja mig bakåt så jag får en ny svank, kanske de blir att jag får en väldig ankrumpa =) Haha!!! Kanske kommer bli som en liten hylla på ryggen =) Läkarn sa att de böjer mig gärna för mycket än för lite =)

Vem vet hur jag kommer se ut när denna operation är gjord....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards