Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Louise - 30 augusti 2010 23:14

Tänk att man kan bli så lycklig över en pryl =)

Jag har fått en systemkamera av mina underbara föräldrar!!! Kan inte fatta de =)

Under många år har jag velat ha en och nu är jag stolt ägare av en =) hahaha


Min plan är nu att ta foton inför operationen och dokumentera så mycket jag kan med text och bild =)


Å!! angående operationen har jag idag fått alla papper som skall fyllas i. Tror de va närmare 50 fråger som skulle besvaras. Allt från om jag röker till om jag har svåra hjärtsjukdomar.

Vissa frågon är mycket märkliga och man undrar varför de skall veta allt detta.

En fråga va om min smärta påvärkar mina sexuella relationer? VA!!!! Vad ska dom veta de för.

De kanske bedömer att om jag kan ha sex behöver jag inte opereras. Haha!!! Undra vad dom tänker när dom sammanställer ett sånt häfte.


Nu skall jag försöka sova. Och de är jag inte så bra på men de är ett måste!!! Ska på hundkurs imorgon. Så roligt och Oskar va väldigt pigg idag så jag hoppas de håller i sig =)



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards