Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Louise - 23 maj 2011 08:11

Fy på mig!!! Har inte skrivit mycket denna månaden. Men de är så mycket annat hela tiden.

Jag har varit i stugan i helgen och bara tagit de lugnt. Har känt att de har varit för lite vila på sista tiden. Men nu så har jag vilat för en hel vecka =)

Mitt ärr på ryggen vill inte läka. Jag har ett ställe mitt på ryggen som varar och har gjort sedan operationen. Fattar inte varför de aldrig slutar.

De blir så fult ärret när de inte läker med en gång. Men de läker väl så småning om.

Idag börjar en ny assaistent. De känns jättebra och jag hoppas att de blir de också.

De är svårt att hitta bra assistenter som man trivs ihop med. Allt måste ju stämma.

Idag skall jag nog gå och handla. Hoppas inte de är en människa där.

Nu skall jag dricka kaffe och njuta av solen en stund. Ha en underbar dag!!

Ovido - Quiz & Flashcards